ප්‍රචණ්ඩ මානසිකත්වයෙන් නොමිඳුණු උතුරේ මිනිස්සු | සිළුමිණ

ප්‍රචණ්ඩ මානසිකත්වයෙන් නොමිඳුණු උතුරේ මිනිස්සු

 

යාප­නයේ වාසු­ළිය අත­රට යාප­නයේ සුළි­පු­රම් ගම්මා­නයේ වැසි­යන්ගේ විලාප වලින් නැගුණු මහා හඩද එක් වූයේ තවත් බරක් වායු ගෝල­යට එක් කර­මිනි.

''මහ පොළොව නුහු­ලන අප­රා­ධ­යක්''

පුවත් පත්ව­ලින් පවා මේ සිද්ධිය දුටු පිරිස් කිසිදු ජාති­භේ­ද­ය­කින් හෝ ආගම් භේද­ය­කින් තොරව කියණු ඇසුණි.

පුංචි රෙජිනා යාන්ත­මට හය­වෙනි අවු­රු­ද්දට පා තැබුවා පමණි.පාසලේ පළ­මු­වෙනි වස­රට ඇය ඇතු­ළත් කළේ මේ වසරේ ජන­වාරී මාස­යේ­දීය.ජූනි මාසයේ විසි­පස් වෙනිදා රෙජි­නාගේ නිව­සට හිරු උදා වූයේ වෙනදා මෙන්ම කාර්ය බහු­ල­ක­මද සම­ගිනි. ගෙද­රට තර­මක් ආස­න්නයේ පිහිටි පාසල කරා පුංචි රෙජිනා සුපු­රුදු පරිදි අකුරු කර­න්නට ගියත් වෙනදා ඇය නිව­සට එන කාල හෝරා­වේදී ඇය නිව­සට නොපැ­මි­ණීම ගැන සිය­ල්ලෝම කල­බල වූහ.

රෙජිනා සොය­මින් සියලු දෙනාම ඒ මේ අත දුවද්දී අව­සා­න­යේදී රෙජිනා හමු­වූයේ පවුලේ ඔවුන් සියලු දෙනාම වතුර බොන ඔවු­න්ටම අයත් ළිද තුළ­දීය. ඒත් ඒ ජීව­මාන රෙජිනා නොව රෙජි­නාගේ මළ සිරු­රය.

යාප­නයේ වඩු­ක්කෝ­ඩෙයි පොලී­සිය පැමිණ රෙජි­නාගේ මළ සිරුර ගොඩ­ගෙන පශ්චාත් මරණ පරී­ක්ෂණ කට­යුතු සඳහා යාප­නය ශීක්ෂණ රෝහල වෙත යවනු ලැබීය. ඒ වන විටත් පුංචි රෙජි­නාගේ මළ සිරුරේ ගෙල වටා තුවාල තිබෙනු පොලී­සි­යද දුටු­වේය. මිනී­මැ­රුම් ගැන ඉතා පළ­පු­රුදු පොලිස් සැර­යන් වරයා රෙජි­නාගේ දේහය රැගෙන රෝහල කරා යන අතර තුර සෙසු පොලිස් නිල­ධා­රීන්ට කණට කොට කියා ගියේ''මෙතන මොකක් හරි වෙලා තිය­නවා... උඹලා ගෙදර උන්ගේ කතා­ව­ලට ටිකක් කන්දී­ගෙන විප­ර­මෙන් හිට­පල්ලා '' යන්නයි.

ජූනි මස විසි­හය වෙනිදා දහ­වල් වන­විට සියල්ල හෙළි­වුණි.පුංචි රෙජිනා මිය ගියා නොව ගෙල මිරිකා මරා දමන ලද බවට යාප­නය ශීක්ෂණ රෝහලේ අධි­ක­රණ වෛද්‍ය නිල­ධාරී යූ.මයු­ර­දන් මහතා නිග­ම­නය කොට තිබුණි.

සිද්ධි­යට සම්බන්ධ බවට සැක කෙරෙන සිය­ලුම දෙනා පොලී­සි­යට රැගෙන ගියේය. එකි­නෙ­කා­ගෙන් ප්‍රශ්න කරද්දී මිය­ගිය පුංචි රෙජි­නාගේ බාප්පා කෙනෙ­කු­ගෙන් යම් යම් දේ කිය­වෙ­න්නට විණි. පොලී­සියේ ප්‍රශ්න­කි­රීම හමුවේ බියට පත් වූ ඔහු සිය­ල්ලම වැමෑ­රු­වේය.

මේ කතාව නිල වශ­යෙන් අධි­ක­රණ වෛද්‍යවරයා ප්‍රකා­ශ­යට පත් කර නැත. තවම සිද්ධිය සම්බන්ධපර්යේ­ෂණ වාර්තා ලැබී නොමැති බැවිනි. වයස විසි දෙකක් වූ රෙජි­නා­ගේම බාප්පා රෙජි­නාට සිදු­කොට ඇති අප­රා­ධය මේ රටේ අම්මාලා තාත්තා­ලාට බොහෝ දේ කියා දෙන්නේය.

පොලිස් නිල­ධා­රි­යෙක් සිද්ධිය විස්තර කළේ මෙසේය.

'' ඇයගේ බාප්පා කියන සැක­කරු ඇයව රැගෙන ගිහින් තිබෙන්නෙ කුරුල්ලො පෙන්වන්න කියලා. එතැ­නදි දැරි­යව අප­හ­ර­ණය කරලා. එතැ­නදි දැරි­යට සිහි­සුන් සිහි­සුන් වෙලා තිය­නවා. සැක­කරු මේ අව­ස්ථා­වේදී බියට පත් වී තිබෙන්නේ දැරිය මිය­ගි­යයි කිය­ලයි. අව­සා­න­යේදී දැරිය ඔස­වා­ගෙන පැමිණි ඔහු දැරි­යව මේ ළිදට දාලා තිය­නවා. ඔහුගේ පාපො­ච්චා­ර­ණයේ මෙහෙම සද­හන් වුණත් මේ කිසිම සාක්ෂි­යක් නෑ. සිද්ධිය පිළි­බඳ තව­මත් අධි­ක­රණ වෛද්‍යවාර්තා­වක් නෑ. අධි­ක­රණ වෛද්‍ය නිල­ධා­රී­ව­රයා ප්‍රකා­ශ­යක් කරන්නේ අධි­ක­ර­ණ­යෙදි.''

යාප­නයේ පුංගු­ඩු­තීව් ප්‍රදේ­ශ­යේදී සමූහ දූෂ­ණ­ය­කට ලක් වී මිය­ගියේ ශිව­ලෝ­ග­නා­දන් විද්‍යා දැරිය ගැන වරෙක ලෝක­යම කතා කළේය.ඔවුන් බොහෝ දෙනා කියා සිටියේ විද්‍යා දැරි­යගේ ඝාත­න­යට සම්බන්ධ සැක­ක­රු­වන්ට මර­ණීය දණ්ඩ­නය ලබා දෙන ලෙසයි.

මේ සැක­ක­රුවෝ පොලී­සිය විසින් අත් අඩං­ගු­වට ගත් අව­ස්ථා­වේදී පොලු මුගුරු රැගෙන පොලී­සිය ඉදි­රි­යට පැමිණි සාමාන්‍ය ජන­තාව ඉල්ලා සිටියේ ඒ සැක­ක­රු­වන්ව ඔවුන්ට බාර­දෙන ලෙසයි. ඒ තර­මට ජන­තාව අත­රින් මේ සැක­ක­රු­වන්ට එරෙ­හිව මහා වෛර­යක් ගොඩ නැගිණි.

පුංචි රෙජිනා සම්බ­න්ධ­යෙන්ද එසේමය. දැන් යාප­නයේ මේ ව්‍යස­නය සම්බ­න්ධව බොහෝ දේ සිදු­වෙ­මින් පවතී.

යාප­නයේ විශ්ව විද්‍යා­ලයේ සිසුන් ඉල්ලා සිටින්නේ යාප­නයේ කිසිම නීති­ඥ­යෙකු මේ පුංචි රෙජි­නාව ඝාත­නය කළ අප­රා­ධ­කරු වෙනු­වෙන් පෙනී නොසි­ටින ලෙසය.

යාප­නයේ සියලු පාසල් වල සිසුන් හා ගුරු­ව­රුන්ද පාසල් සංව­ර්ධන සමිති වල සාමා­ජි­ක­යෝද වීථි බැස සිටිති. ඔවුන් කියා සිටින්නේ රෙජි­නා­ගෙන් පසුව හෝ මේ පාප­තර ක්‍රියාවන් අව­සන් විය යුතුව ඇති බවයි. විද්‍යා දැරිය ඝාත­නය කළ අව­ස්ථා­වේ­දීත් මිනි­සුන් පාරට බැස්සේ යළිත් මෙවැනි දේ සිදු නොවිය යුතු බව කිය­මිනි. එහෙත් එකම බිහි­සුණු කම යළි යළිත් සිදු­වෙ­මින් ඇත්තේය.

විරෝ­ධ­තා­ව­යන්ට දෙමළ දේශ­පා­ල­න­ඥයෝ කිසිදු පක්ෂ භේද­ය­කින් තොරව ඉදි­රි­පත් වී සිටිති.ජන­තාව කියා සිටින්නේ මේ සිදු­වන අප­රාධ සම්බ­න්ධ­යෙන් දේශ­පා­ල­නඥයන් කුමක් හෝ සිදු කළ යුතු බවය.

වීථි බස සිටින පිරිස කියා සිටින්නේ විද්‍යා දැරි­යත් රෙජිනා දැරි­යත් මරා දමන කාලය අතර කාල­යේදී යාප­න­යේදී පම­ණක් පාසල් ශිෂ්‍යාවන් පස් දෙනෙ­කුම විවිධ ලිංගික හිරි­හැර වලට ගොදුරු වී සිටින බවය. මේ සිද්ධීන්ට සම්බන්ධ සැක­ක­රුවෝ නිදැල්ලේ සිටින බවද විරෝ­ධ­තා­ක­රුවෝ කියා සිටිති.

මේ සෑම සිදු­වී­මකින්ම ඉස්ම­තුවී පෙනෙන්නේ උතුරේ සාමා­න්‍ය­ක­ර­ණය වෙමින් ඇතිඅතෘ­ප්ති­කර විකෘති මනෝ­භා­ව­යන්ය. මනුෂ්‍යයන්ට පම­ණක් නොව සතා සිව්පා­වාට පවා කරු­ණාව දයාව අනු­ක­ම්පාව නොද­ක්වන පිරි­සක් උතුරු ප්‍රදේශය තුළ බිහි වී සිටිති.

පසු­ගිය දිනක කිළි­නො­ච්චියේ අම්බා­ල්කු­ලම් ගම්මා­න­යේදී දිවි­යෙකු මරා දමන ලද ආකා­ර­යත් ඉන් පසුව අහිං­සක දිවි­යාව මරා දැමූ පිරිස හැසි­රුණු ආකා­ර­යත් දෙස බලන විට ඔවුන්ගේ මාන­සි­ක­ත්වය මනාව පිළි­බිඹු කළේය. දිවියා මරා­දැමූ තරු­ණ­යින්ගේ මුහුණු වල ඉරි­යව් දෙස හොදින් බලා සිටින විට අපට හැගී ගියේ ඒ අව­ස්ථා­වේදී දිවියා මරා දැමී­මට එපා යැයි යමෙක් කියා සිටි­යේ­නම් ඔහු­ටද දිවි­යාට අයත් වූ ඉර­ණ­මම අයත් වන බවය.

දිවියා මරා­දැ­මී­මට වස­ර­කට පමණ පෙර කිළි­නො­ච්චි­යට ''ජල්ලි කට්ටු'' ක්‍රීඩාව පැමි­ණි­යේය.''ජල්ලි කට්ටු'' ක්‍රීඩාව යනු ගව­යින් පසු­පස හඹා යමින් කරණ ක්‍රීඩා­වකි. මෙහිදී ශක්තිය මැනී­මක් සිදු­වෙයි. ඒ ශක්තිය මැනීම මිනි­සාගේ පැත්තෙන් මෙන්ම ගව­යාගේ පැත්තෙන්ද උරගා බැලී­මක් සිදුවේ. බොහෝ අව­ස්ථා­ව­ලදී ''ජල්ලි කට්ටු'' ක්‍රීඩාව අව­සා­නයේ සිදු­වන්නේ ගවයා මිය යෑමය.

එදා කිළි­නො­ච්චි­යේදී අමා­නු­ෂික මිනි­සුන් විසින් අහිං­සක ගව­යන්ට ලබා­දුන් වධ හිංසා දෙස බැලූ ජන­තාව වහාම පොලී­සියේ පිහිට ඉල්ලා සිටියේ ''ජල්ලි කට්ටු'' ක්‍රීඩාව කිළි­නො­ච්චි­යෙන් තුරන් කර­ගැ­නී­ම­ටය. දින දෙකක් තිස්සේම කිළි­නො­ච්චියේ ගව­යින්ට නිව­නක් නොවීය.

මේ සට­හන ලිය­මින් සිටින අත­ර­වා­රයේ ලැබෙන ආරං­චි­ය­කින් කියැ­වෙන්නේ යාප­නයේ මනි­පායි සංග­ර­පිල්ලේ මාව­තේදී වයස අවු­රුදු හැත්තෑ­වක වයෝ­වෘද්ධ කාන්තා­වක් අමා­නු­ෂික අන්ද­මට කපා කොටා මරා දමා ඇති බවය. ලේ විලක් මැද වැටී සිටි කාන්තාව පොලී­සිය විසින් යාප­නය රෝහල වෙත රැගෙන ගිය බවද කියැ­විනි. හේතුව වශ­යෙන් කියා සිටියේ ඉඩම් ආර­වු­ලකි. මේ විය­පත් මාතාව මරා දමා තිබුණේ සියලු වද හිංසා පැමි­ණ­වී­මෙන් පසු කපා කොටා දැමී­මෙනි.

යාප­නයේ ක්‍රියා­ත්මක වන ''ආවා ගෲප්'' කල්ලිය මහ­ද­වල් පුද්ග­ලයෝ කඩු­ව­ලින් කපා කොටා දමති. ඒ කෙසෙල් ගසක් කප­න­වා­ටත් වඩා පහ­සු­වෙනි. යාප­නයේ සෙසු කල්ලිද එසේ­මය. මිනි­සුන් පසු පස හඹා යමින් ඔවුහු මිනි­සුන්ව කපා දමති. ඔවුන් මිනි­සුන්ව කොට දමන්නේ කොස් කොටන්නා සේය.

කිළි­නො­ච්චියේ වයෝ­වෘද්ධ සීයා කෙනෙ­කුව මරා දමා තිබුණේ පොල්ල­කින් හිසට පහර දීමෙනි. මුල­තිව් ළදු කැළෑ­වක තිබී පසු­ගිය මාස­යේදී හමු වූ තරු­ණ­යාගේ මළ සිරුරේ කැපුම් තුවාල දහ­තු­නක්ම තිබුණි. උතුරේ පොලි­සිය කියන්නේ පුද්ග­ල­යින්ව මරා දමා තිබෙන්නේ ඉතාම නිහීන අන්ද­මට බවය. මේ වෛරය කුම­ක්දැයි කිසි­වෙ­කුට වට­හා­ගත හැකි නොවේ. උතුරේ වෙසෙන බොහෝ දෙනෙකු තව­මත් ජීවත් වන්නේ යුද සම­යේදී දුටු ලේ විල් වලය. මේ තත්ව­යෙන් මේ මනු­ෂ්‍ය­යින් බේරා ගැනී­මට යම් වැඩ­පි­ළි­වෙ­ළක් අවශ්‍ය වී ඇත.

Comments